söndag 1 februari 2009

Helgen i bilder & lite text.

På väg på babysim. Då måste man vara varm om huvudet.

Mamma & Alfred. Söndagspromenaden.

Bästa sonen i världen.


Pappa & son.

-21 grader men underbart ute ändå.


Alfred & Nisse under bordet hos mormor.
Helgen är över. Mycket fick vi gjort.
* Klippning av Ronny, svinnöjd blev han! Låter som han kommer till dig fler gånger, Anki.
* Middag hos mormor & Gunnar, supergod pastagrejs. Bra jobbat Gunnar. Efterrätten med blåbär var också en höjdare. Blev en rätt tidig kväll pga av en övertrött son som hade myror i baken. Vi kom hem runt 19.30. Alfred somna inte förrän 20.30. ÖVERTRÖTT.
* Babysim idag. Som vanligt var Alfred mer vild än tam. Går inte få kontakt med honom där. Han har så mycket att titta på. Men duktiga är alla små barn. Dyker och plaskar. Alfred bastade efter duschen, ganska skönt. Men svårt att sitta still.
* Skön promenad idag. Kallt men underbart ute. In med solljuset, som min pappa säger!
* Tvättning i tvättstugan. Skönt att få bort allt och kunna vika in allt på en gång.
* Utrensning ur min garderob. Fy vad kläder man sparar. Varför?
* Farmor och farfar var hit och hälsade på. Jättefina kläder fick Alfred. Men korten som vi tog tror jag ni inte vill att jag lägger ut. :)
* Ronny hade sovmorgon idag och jag igår. Skönt.
* Måndag imorgon. Då ska vi äntligen träffa Madde och Alva!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lotta! Gu vad söt han är din lille alfred =) Hoppas allt är bra, ser att du tränar och kör på, dukitg du! Kram från Stina