onsdag 25 februari 2009

En massa skoj!

Onsdag-igen.
Nu har jag bokat in mig på en massa skoj i mars och april!
*Vi ska ta 1års kort på Alfred hos Anna & Maria. Längtar redan. Fick en massa idéer när jag såg Alexanders kort. Fönsterkort iallafall.
*Jag ska på en 80 minuters ansiktsbehandling på Dolce Vita i Mars.
*Jag ska på sminkning på Make Up Store i April.
*Jag ska klippa mig och färga håret (som vanligt!) i April.
*Jag & ett gäng mammor ska åka på Forum i April.
Vktnedgång, fattar inte hur. Men 6 kilo!
Spinning ikväll. Grymt bra pass. Är alltid supernöjd efter Rogers pass. Nu är jag sliten, druckit 2 liter vatten och ätit en banan. Duschen nästa. Sängen sen. Öppna förskolan imorgon.
Gruvar mig inför att Marina ska börja jobba. Vi som nästan blivit ett team. Pär? Blir vi ett team nu?

4 kommentarer:

Mamma till Melvin & Madicken sa...

Hej Hej. och tack tack =) Måste ju säga detsamma om er son ;)
Dom har jag köpt på syssla och så har jag målat dom. De är super snyggt ju så de tycker jag att Alfred ska ha =) Och tack tack, De ska bli super roligt med en bebis till, men de känns fortfarande overkligt. Ja men de är bara å sätta igång då med verksan ;) Ha de så bra

Anonym sa...

men vad du e duktig lotta. ge mig tips på hur jag ska gå ner mina kilon.. HJÄLP

puss och kram madde

Anna H sa...

wow vännen! 6 kg, inte dåligt!
Skönt med en massa skoj inbokat, är dock glad att det inte är jag för heltidsjobb + massa inbokad = dålig kombination just nu =)

hoppas ni får trevligt imorgon och att vi syns på tisdag!

Kram och sov gott

lb sa...

Vad roligt för dig!! :-) Förstår att motivationen blir ännu större när man ser resultat.

Hoppas Alfred mår bättre!