måndag 9 februari 2009

Babysim & shoppingtur.

Dagens inköp. Röd/blårandig tröja från Kappahl. Grön tröja med tillhörande byxor och strumpor från Polarn & Pyret. "Landskapströja" från Kappahl.
Bada är roligt.
Här ser Alfred ut som typ två år.
Igår simma Alfred. Som en galning som vanligt.
Sen när han skulle lägga sig för kvällen så spydde han, en massa välling, gröt och badvatten i magen. Allt fick inte plats samtidigt. Somna ändå bra. Men tjorvig i natt.
Idag vill vi åka till stan. Ringde till Elin och Lovisa, vi fick napp. De var sugna.
Packade in en miljon grejer och två vagnar i stor mercan våran.
Sen lyckades vi bränna lite pengar. Men Alfred hitta fina kläder på Polarn, så tack Kickan & Kristoffer för presentkort. Han har även fått en fleecejacka för det presentkortet! Nu är det slut..
Men sen shoppa jag på rean och "landskapströjan" fick jag dra av 25 % så det blev i slutändan billigt.
Lunch på jävla Tehuset. Varför går jag dit???? Blir alltid sur och irriterad på deras lortiga ställe. Maten är ganska värdelös och toaletten är smutsig. Usch. NU var det verkligen sista gången.
Vi strosade omkring i några timmar, sen hem med trötta barn.
Tack för en supertrevlig dag! Lovisa är faktiskt en av de roligaste barnen jag vet.. Hennes mamma ligger inte så långt efter heller.
Nu sover Alfred. Jag ska försöka jag också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina kläder:)
Saknar badet lite:(
Men vi ska fråga om vi får vara med nån söndag.
Du...jag behöver det där kontonr igen. Jag har letat hela jävla dagen men det är borta...