tisdag 24 februari 2009

Tisdag.

Tisdag. Alright. Idag blir det en leksväng till Anna-Lena och Alexander. Äntligen.
Vi har planerat och planerat i veckor nu, men sjuka barn har satt stopp för turen. Men nu är alla barn friska, förutom att Alfred är lite snorig. Men inget som verkar störa. Ska bli riktigt trevligt att hälsa på, och sen ska ju kocken Anna-Lena bjuda på paj med sallad.
Igår var jag på spinning, jag vågade mig iväg. Visste inte hur ryggen skulle reagera, men inte ett knyst sa den. Så nu köööööör jag. Det var ett ganska konstigt pass, kände mig inte pepp och han som hade passet var inte så bra. Tyckte jag! Fast desto bättre musik. Kanske att jag kände så för att jag ite varit iväg på en vecka? Kommit ur gängorna?
Alfred har haft några jobbiga nätter, vaknat. Inte kunnat somna om. Snorig och täppt är problemet. Inatt när han vakna så spraya vi in koksalt, sen sög vi med näsfridan och sen riktig nässpray. Han somna om utan problem. La även en riktig kudde under hans huvud. Säkert skönt att komma upp lite.. Hoppas att det är förkylningen som gör att han har börjat vakna runt 5.30. Annars dör jag! Han är svintrött då men kan inte somna om.
Snart kan man börja räkna ner till Forum.

1 kommentar:

Marie sa...

Hej på er. Jag måste tyvärr säga att vi inte kommer imorn. :( Har dykt upp en annan sak. Hoppas ni får en trevlig kväll. Kramar