onsdag 4 februari 2009

Mammalyx.

Nu har jag lite mammalyx, i sängen. Ronny har åkt och jobbat (21.00!), stackare.
Jag har duschat, ätit en apelsin, borstat tänderna och smörjt in händerna. (ja, jag vet att det rimma) Nu ligger jag i sängen med datorn, Alfred sover som vanligt sött i rummet bredvid. Lyckades väcka honom när jag gick nedför trappan med allt för tunga steg efter en timmes slit på spinningcykeln. Men en flaska välling så somna han om. Han var helt svettig, hade snuttefilten all over him self. Våran son använder ju inte täcke, har aldrig gjort och känns som han aldrig kommer göra. Spelar ingen roll om vi lägger på det när han sover, det åker av inom en minut. Jaja. Tur att man bränner på med värme i hans rum så man slipper ligga och tänka att han fryser.
Nu ska jag njuta ett tag till. Sen kommer nog John, känns det som.
Imorgon blir det ett nytt spinningpass, kanske. Eller ska jag våga mig på Core? Maaaaalin.
Sov gott. Jag ska tänka på lilla Ronny som ligger ute och jobbar. Tur att du finns. Bästa du.

Inga kommentarer: