måndag 2 februari 2009

Utmaning!



Jag har blivit utmanad av http://www.edvinsblogg-marina.blogspot.com. Marina alltså. Nummer 1: Länka till den som utmanade dig. Se ovan. Nummer 2: Berätta 7 sanningar om dig själv. Nummer 3: Utmana andra personer i slutet av ditt inlägg. Nummer 4: Skriv ett inlägg i deras bloggar så att de vet att det blivit utmanade.

1. Jag vill att allt ska vara rent och lukta gott.

2. Jag tycker inte om när folk inte kan passa tider.

3. Jag tycker om att jobba.

4. Hatar när folk röker omkring barn. Finns ingen ursäkt.

5. Är dålig på att hålla i pengar. Men blir bättre och bättre, tycker jag själv.

6. Kan bland skjuta upp saker. Sen blir det kaos.

7. Tycker att jag är duktig som kommit igång med träningen.

De som jag utmanar är: Rutan, Anna Hoglert, Hanna Wall & Camilla.

1 kommentar:

Camilla sa...

Men Luth! Varför har du inte sagt att du har en blogg. va roligt! Puss på er!