söndag 22 februari 2009

Vi vann!


Vi chansade. Vi la ett bud. Vi vann.
Nu har Alfred en toppenfräsch vagn att glida omkring i till våren. En sprillans ny vagn!
Han känns fortfarande för liten att vara vänd åt andra hållet, vill att han ska slippa blåsten och han verkar nöjd med att mest se mamma och pappa och omgivningen bakifrån. Men vi är supernöjda. Vi får se hur vi gör med Briovagnen, om det får bli en dagisvagn eller om vi säljer den i vår.. Grattis till Edvins nya vagn också.
Alfred har feber idag och min rygg är fortfarande krasch men absolut inte som igår. Har bokat tid hos Bosse, men kommer att avboka den. Jag kan ju ändå stå upp nu och gå som vanligt folk, men ryggen känns trött. Kanske för att jag inte låg still igår..
Surast är jag ändå för att jag inte kan träna ikväll. Vågar inte. Väntar några dagar och ser hur ryggen mår. VÄGRAR ha ont i ryggen. Då är jag hellre bakis. :) Och ni som känner mig vet ju hur jag brukar må då.
Nu ska jag till tvättstugan och sen lägga Alfred. Min älskade lille son som hade en pissnatt.
Men vi har iallafall fått ur lite snor ur lillnäsan och sprayat in lite spray.
Det snöar idag, igen. Vart är plogbilarna??
Trevlig söndag på er. Vi stannar hemma idag. Inget babysim och bara vi hemma. Mysigt. Jag älskar min familj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken fin, vad är det för vagn?

Anonym sa...

Ja det var jag :) Men jag ska inte ha någon ny vagn...tyvärr. Fast jag är bra sugen på att köpa en rosa sulky till sommaren.