lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Alfred & hans föräldrar önskar alla en underbar alla hjärtans dag!


Blir det en söt-glugg mellan framtänderna som pappan har?

Världens vackraste son!


Alla hjärtansdagpresent till Sofia. Jag vet att hon ser den från molnen!

Världens finaste grav! Här vilar den bästa Sofia som tyvärr blev en ängel alldeles för snabbt.
Jag vet att hon kikar ner på oss, hon är glad över att hennes (som förövrigt är världens bästa människor!) bor så himla fint och bara kan kliva ut genom dörren och hoppa på skotern & hon gör så att min näsa kliar. Underbara Sofia. Eller Fröken Fräken som hon heter i min mun. Ingen skrattar lika gott som hon. Jag saknar dig, Fröken.
Sofias pappa Christer tokar sig som vanligt. Denna gång råkade Alfred ut för honom. Tack för idag! Nästa gång kör vi lite skoter och drar is oss lite tacos...

Alfred och pappa vilar på kökssoffan hos Christer och Eva.
Fina Eva, som förövrigt verkligen blommat upp igen. Så himla skönt att se. Sofias mamma alltså. Supergoda bullar du slängt ihop idag, vännen. Tack förresten för en skön skiva. Har redan lyssnat på den.
Alfred gör en typisk Christer Aronsson-min. Vart ska detta sluta?
Ja, som ni ser så har vi varit på en liten utflykt idag. Bilderna får tala för vad vi gjort. Tack för en bra dag som fylldes med skratt, tok och en svinrolig historia om några som sitter och fiskar på en sjö. Herregud! Vi ses snart igen.







2 kommentarer:

Marie sa...

Han är så otroligt fin! kramar på er

Anonym sa...

Hur gör du så att bilderna och texten hamnar så där bra?