tisdag 17 februari 2009

Påminnelse.

Som jag redan nämnt ska jag ha Goskruttparty den 26 februari klockan 18.00.
Vi kommer att hålla till i Öppnaförskolelokalen i Brunflo.
Eftersom att vi blir ett gäng så kommer fika att kosta 10 kronor.
Hör verkligen av dig om du kommer. Ta gärna med en vän eller två, eller tre.
Kolla in Angelicas hemsida för att tjuvkika på nyheter och sortiment.
Antingen så tar du med kontanter eller så får du hennes kontonr så kan du betala in lite senare.
Hoppas du dyker upp!
Om du måste ta med ditt/dina barn så är det no problemas. Finns många rum med leksaker, babysitters att låna eller bara ligga i lekpölen och mysa.

2 kommentarer:

Anna H sa...

ja visst blir det alldeles perfekt för oss =) är så nöjd!

Ang goskrutt party så vet jag inte, har inget schema hemma för nästa vecka så jag må kolla! men kan jag så kommer jag =)

Kramen

Anonym sa...

Det var ingen dum idé, vi kommer nog tror jag....
Är ni där från morgonen??