tisdag 20 januari 2009

Tillbaka, nästan.

Alfred smaka blåbärssoppa när vi hade magsjuka.
Knäppis. Blixten var stark! Alfreds kompis Edvin.

Nu så kan jag blogga igen, men nu funkar inte det trådlösa modemet i datorn så vi får köra med sladd tills vi tagit oss in på Onoff för att kolla va felet är. Tack Gunnar för hjälpen med datorn, iallafall. Du är tålamodets man du!
Jaha, va har nu hänt sen sist?
En liten uppdatering.
* Alfred har fått sin tredje tand.
* Hela familjen Jacobsson/Albano har haft "magsjuka".
* Alva har bjudit oss på 2 års kalas, Alfred fick uppleva sin första fiskedamm. Han fick en banan.
* Alfred älskar att sitta och plocka med majs.
* Gåstolen har plockats bort, nu har vi bara gåvagnen. Oj.
* Mamma Charlotte ska försöka ta tag i sina jävla bedrövliga träningsvanor. Beach 2009, eller va? Eller jag nöjer mig nog med att känna mig fin.
* Helena & Ante väntar på världens bästa grej, en bebis. Congrats!
* Alfred är fortfarande tjorvig på kvällarna, men somnar ändå alltid innan 20.00.
Iallafall så är jag tillbaka och ska nu försöka umgås med Ronny. Kanske klarar vi att vara uppe till 21.00?

Inga kommentarer: