onsdag 21 januari 2009

Första passet.

Jag kom iväg iallafall. Jag njöt också faktiskt.
Men blev lite sur på Step in iallafall, alltså. Jag betalar 409 kr i månaden.
Ville lägga till 70 kronor så trodde jag att jag skulle få tillgång till Storsjöbadet också.
Lyx tänkte jag. Men pyttsan, då var man tvungen att teckna avtal ETT år TILL! Men fy fan.
Då strunta jag i det och blev sur. Lyckades iallafall gå på gåbandet i rasktakt, det är skönt när man väl kommit dit. När man väl tagit på sig träningskläderna och kommit iväg.
Jag är verkligen inte en sån som måste ha topptrim kläder på mig när jag tränar, tycker att det duger bra med det som är ganska skönt. Min outfit är oftast svarta byxor, en asrosa träningstop/linne och träningstop. Svarta skor också. Men jag kan se gräsligare ut. En gång träna jag i min lillebrors tröja. Yes. Då va man puman nr ett. När jag kom hem så väntade middag och en glad men ack så trött son. Feber? Ja, lite. Snorig? Mucho! Men imåra är det öppna förskolan och då.. MOOOOOOOOOOOA!

Lycka till nu Frida imåra! Njut nu av att du får soooooova ett tag. :)
Kram på dig.

4 kommentarer:

Marie sa...

Tack så mycket!! Han har iaf fått min näsa... ;-) Alfred är så himla fin han oxå! Ja tiden går så fort. Kramar på er

Anonym sa...

Jo man tackar!
Ska ligga där i min säng, kolla på tv och äta godis:)

Anonym sa...

Det blev bara skit på StepIn för oss gamla "trogna" medlemmar sen dom öppnade på badet. En del pass är ju lagda där nu, o till dom är man ju inte välkommen om man inte är guldmedlem... Gulligt av dom! Tack för att man gynnar dom med 409 j*vla kronor varje månad...

Malin sa...

Och vi saknar öppna......
Tilda klarar naturligtvis dagis galant, det är värre för mig som saknar ihjäl mig på dagarna ;-)
Sitter på skolan och fattar ingen ting känns det som, det är så mycket nytt med att plugga universitet.
Jag vill vara hemma längre!!!!
Ha det och hälsa alla på öppna från mig och Tilda :-)