torsdag 16 april 2009

Snålt.

Jag är ganska snål med blogginlägg nu. Men jag glömmer och sen så blir det inte av.
Men nu så.
Idag för ett år sen gå gick mitt vatten, har det verkligen gått ett år?
Tänk att för ett år sen så visste vi inte att det låg den mest underbara Alfred i min mage som inte tänkte komma ut förrän på lördagsmorgonen.
Idag har vi varit på Öppna med Frida, Helmer, Alfons och Jimmy. Det ekade ganska tomt där uppe. Nu får du komma hem Monika. Vi saknar dig!
Alfred tog sovmorgon idag. Han vaknde inte förrän 7.45. Då hade jag hunnit duscha, plockat ur sängen och lagt ut sängkläderna på vädring, klätt på mig och fixat lite. Underbart.
Han var vaken till 11.30. Sen somna han gott och sover som en stock nu.
Nu längtar jag tills nästa helg. Vemdalsskalet. Äntligen. Men eftersom att några bangat så är vi endast 4 som ska åka. Men vi kommer ha grymt roligt. Vi ska verkligen ha en tjejdag. Full av skratt, tok, vin, drinkar och fest. Vi får se om vi någonsin kommer hem igen..
På måndag ska vi till Marina och planera lite. Bara det kommer bli asroligt.
Tur att vi har världens underbaraste sambos som tycker att vi är värda att åka! Även fast Elins Robert ska dit så vet jag att han tycker att Elin är värd detta.
Nu ska jag kika i H&Ms inredningstidning. Kan troligen bli dyrt detta..
Imorgon ska jag och Alfred på stan med mormor Kerstin. Sen kalas för gammelmormor på kvällen.
Men fan, jag måste ju baka till helgen också!

Inga kommentarer: