måndag 27 april 2009

MILFS i Vemdalen.

Då var det dags.. Bilderna från helgen.
Eftersom att jag inte lärt mig HUR man lägger ut dem i ordning så bjuder jag
på ett bildkaos.. Vissa bilder passade inte in, tyckte jag.

Lillebror & Hacke in action på förfest.

Maria, jag & Elin på förfesten. Innan kaoset. Eller för vissa hade det redan börjat.

Ja, Robert. Är du nöjd? :) Det är iallafall Elin om ni inte känner igen henne.


Hacke, Fredrik & Marina bland drinkar, öl och skratt.


Marina & Martin buggar på Afterski.

Bonden, Elin & Snickarn. VARFÖR har man tuppkam när man är äldre än 10 år?

Maria vilar efter Afterski. I ett av de underbara rummen. Kolla in lagningen på väggen.

Lillebror vilar på förfesten.


Hacke & Ekan på rolig förfest där nästan allt hände.

Maria & Marina laddar inför Afterski & en sjukt rolig kväll.

Elin är pepp.


Lille Vickevire fick en golfklubba i ansiktet. BLODBAD! Men han repa sig snabbt och kom igen..


Fullt ös inne på Afterski.


Fullt ös ute på Afterski.
Tack för en grymt rolig dag/kväll allihopa. Detta gör vi om nästa år. Och nästa och nästa..














3 kommentarer:

Marina&Edvin sa...

Snygga bilder!!?? Men fy. Roligt hade vi! Kram

frosk sa...

Jag ska med på nästa, nästa och nästa...

Elin.L sa...

Men för helvete Charlotte, hittade du ingen snyggare bild? Vänta du bara tills jag uppdaterar min blogg...=)