söndag 26 juli 2009

Regniga regn..

Jaha. Då var första stråketkvällen för mig avklarad. En kväll kvar och den blir på onsdag.
Alltså, igår var jag, Elin och Lisa ut. Vi satt hemma hos Elin först, ingen kom riktigt igång.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade trevligt. Men segt var det. Att komma i rätt stämning alltså.
Men jag citerar Lisa; En lyckad förfest är en förfest när man dansar och sjunger.
JA! Precis. Det var det som saknades. Men jag saknade min bästa Helena också. Jag vet att det är länge tills man får ta ett glas med henne. Hon fick ju barn för 1 dag sen. Men henne kan man alltid lita på, hon får en alltid på humör och vi har alltid sjukt roligt. Men nästa år så..
Iallafall så tackar jag flickorna för en trevlig kväll, jag vet att vi hade varit mer pepp om solen varit framme. Eller iallafall om det inte hade regnat! Jäkla väder.
Snälla Robert körde oss in och hem, grymt skönt att slippa punga ut med 500 spänn på taxi.
Tack för en bra kväll som slutade helt underbart, i sängen utan smink.
Nu satsar jag på onsdagen, nu längtar jag nästan igen.

2 kommentarer:

lb sa...

Tack själv Lotta! :D

Elin sa...

Längtar jag oxå!! =P
...Här ska tametusan käkas tacos, intas drinkar i massor å spelas Schlager mm.!! ;)
Ladda ladda!
Kram