måndag 20 juli 2009

Mina minnen.. HA!

Marina - Med dig har jag sjukt många minnen! Ett minne är när du och jag åker till Estocholmo och shoppar upp alla pengar. Lever på vindruvor. Har livvakter. Men fan vilket trist minne att skriva om för dem som inte va med. Eller dina föräldrars bröllop när jag fick hjälpa dig. Groggarna var för starka.
Frida - Ja, den festen va grym. Börja så bra och sluta så där. För dig alltså. Men Rille blev väl nöjd..
Emma - Har som en sommar med dig som jag aldrig kommer glömma. Då levde vi loppan och drack Gin & Grape. Yes. 1000 minnen som skulle ta 1 miljon dagar att skriva om.
Hanna - Eftersom att du tog minnet som jag tänkte skriva om dig så tar jag, O a Marmelad. Jag säger O a Marmelad. Åre, du, jag, Petter & Ronny. Herregud.
Katrine - Har inte så många minnen med dig heller. Men det blir..
Du vet vem - Nej, jag vet inte vem du är. Elin? Kickan? Nils?
Therese - När vi fick gå och möta dig när du varit hos dåvarande När du trodde att du blivit på smällen.. HA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vindruvor som legat i ett skåp på centralen i typ en vecka och jäst...Haha

Anonym sa...

Ja det hjälper vekligen med "vatten" ibland när man fått för mkt att dricka...Ja vi har verkligen många minnen :)