onsdag 15 juli 2009

Förkyld mitt i sommaren.

Här har ni världens roligaste unge. Han avslutade sin dag ute på gåren med att springa naken och toka sig. Farmor och farfar kom och fikade innan läggdags också.
Jag är förkyld. Skit också. Jag snorar. Jag febrar. Jag hostar och är trött. Men när man har barn så har man..
Idag har vi varit med Alva och Ingrid hela dagen. Hunnit med 1000 grejer och barnen har varit glada. Det är roligt att se att de har ut lite av varandra iallafall. Även fast det skiljer 1 år och lite mer. Alfred fick känna på Storsjöns iskallavatten idag. Trodde han skulle backa, pyttsan. Han stega rätt ut och hade kunnat bada hela kroppen om han fick.
Som tur var så lånade Lovisa ut shorts och skor. Tack!
Alfred har nu slocknat efter en intensiv dag med lite sömn.
Sov gott.

Inga kommentarer: