torsdag 21 maj 2009

Uppdatering..en liten en.

Camilla lär Alfred en massa hyss.

Kompisen Valle.

Kompisen Edvin.

Stjärnan.
Sötaste Moa. Ingen kan gnägga som du, fröken.

Vi som har varit med om så mycket roligt denna vecka. Jag skulle lägga in en miljon bilder, nästan. Men batteriet i kameran tog slut. Så jag bjussar på några bilder.
Alfred är kung på att gå nu. Han har väldigt bråttomt och är svinstolt att han kan gå och ta sig fram på egna ben.
Han har ett sjuhelsikes humör. Iförrgår när vi skulle gå in och äta middag så blev han helt galen. Låg på golvet i hallen och skreeeek! Han fick ligga där tills han kom på att maten stod på bordet och då åt han med ganska bra aptit. Blodpudding är räddningen ibland.
Nu siktar jag in mig på söndag. IKEA med Fru Stuberg.
Jag återkommer med bilder från föräldragruppsträff, besök hos Lill-Anton och mer fina bilder.
Prata by the way med Carro idag. Hon är nog den bästa hon! Jag blir alltid glad när hon ringer.
Nu har hon och Martin 2 prinsessor som kommer riva Frösön om några år.
Vi ses till veckan, tisdag va?


1 kommentar:

katrine sa...

Huvva vilka härliga underbara barn vi har ;)