måndag 4 maj 2009

Måndag.

Nu är helgen över. Alfred åt det sista på sin pencillinkur igår. Nu hoppas vi att det var den sista på ett bra tag. På torsdag ska vi vaccinera igen, så sen får inga baciller bo i hans lilla öron igen.
Vi har haft en toppenhelg. Varit ute, solat, grillat, åkt runt och hälsat på lite folk, byggt sandslott och det bästa är att vi har fått en massa färg i våra ansikten. Även Alfred!
Idag har vi varit in till stan, träffa Madde och hennes Alva. Alfred fick sig lite nya kläder och jag fick mig ett linne. Nu tycker jag att det är ganska kul att leta kläder igen. Även fast det är många kilon kvar så kan jag ändå tycka att jag är fin i några kläder.
Alfred har fått inviga selen i vagnen också. Han kan inte sitta still och vill klättra. Men han blir ändå inte arg när man sätter på selen. Utan han vet nog att det är bara att gilla läget..
Hoppas att vi fåt tillbaka kameran snart. Är på lagning och nu saknar jag den.
Imåra ryker Alfreds kalufs på huvudet, klippning hos Kicki. Men innan ska vi träffa Kickan och lille Maximilian. Han är född den 18 april, dagen innan Alfred.
E ru nöjd nu, Gunnar? :)

2 kommentarer:

Katrine sa...

Det syns faktiskt på dig att du har gått ned i vikt och att du trivs med det, bra jobbat tjejen!! Jag tänkte säga det när vi sågs på barnens hus men det föll bort ;)

Ska du och Alfred på öppna på onsdag, jag är ledig så jag funderar på att åka dit med Moit

Marina&Edvin sa...

Jag vill ocksåååååååååå gå på Öppna. Fasen vad jag saknar det! Jaja, jag ska jobba........