onsdag 27 maj 2009

Nu bli´re..

Ja. Du är världens finaste!

Jag & Alfred äter middag i farmor & farfars lusthus.

Glass i solen.


Lovisa & Alfred & Atlas. Fint kort..


Lunch ute hos Lovisa.


Världens bästa storasyster Alva.


Alfred & Alva. Innan Alfred ramla och slog i läppen & blödde..


Lilla plutt Greta! Välkommen till världen. Du har hamnat rätt.
Ja. Uppdatering tyckte vissa att jag skulle fixa. Frida!!
Dagarna rullar på. Alfred har en grym bondbränna och älskar att vara ute. Blir förbannad om vi går in! Verkligen sur.
Vi gräver i sandlådan, promenerar, jagar katter, tittar på fåglarna, skrattar och njuter av att sommaren är på ingång.
Som ni ser har vi fullt upp hela dagarna, är aldrig hemma. Så vill ni träffas så får ni boka tid. :)
Imorgon ska vi till Kickan och Maximilian. Kul att få se hur stor han blivit..
På lördag ska Ronny ätnligen ut och ha skoj! Jag sa till han att han kan väl köra en heldag för sig själv?? Eller med sina kompisar alltså.
Jag tycker att han är lite trög på det här med att roa sig. Men han trivs nog bäst med sin lilla familj, verkar det som.
Jag tror att jag siktar in mig på Kvarnapremiären nästa helg. Hur skoj som helst. Om solen är framme! Annars blir det itt nå..
Nu ska jag ta mig en dusch. Efter ett svinigt pumppass. Det blir bara jobbigare och jobbigare..
Ronny är och städar bilen. Alfred sover.
Just det, grattis till Helmer som ska bli storebror.

Inga kommentarer: