fredag 30 oktober 2009

Vi tog höstlov..

Måndagen började vi med att gå på Öppna förskolan. Men Alfred var inte pigg.
Vi gick på hälsocentralen och fick domen, öroninflammation. För femte gången.
Okey, han sov mest den dagen. Men verkade inte ha speciellt ont.
SÅ nu under veckan så har Alfred också haft höstlov från dagis.
I onsdags jobbade jag, pappa R var hemma med Alfred. De verkar haft riktigt mysigt..
I torsdags kom Anna-Lena & Alexander för lek & lunch.










Idag har Valle & hans mamma Marie varit här.
Mammorna hann surra & grabbarna hann med allt möjligt.



För oroliga släktingar så mår Alfred alldeles förträffligt. Han är pigg, glad & äter pencillin.

1 kommentar:

lb sa...

Men vad jobbigt med öroninflammation igen! :( Jag var precis som Alfred, ett öronbarn, när jag var liten. Det slutade med att de tillslut fick operera in "rör" i öronen på mig. Det fungerade faktiskt riktigt bra. Vet dock inte hur gammal jag var...
Vad skönt ändå att han är på benen och orkar leka :)

Kram på er!