söndag 2 augusti 2009

Söndag.

Alfred & Ronny på Djungelhuset. Kolla in Alfreds garv!

Alfred gick balansgång.



Alfred & Ronny på Stråket.


Yes. Popcorn. En ny favorit hos Alfred. Vi är på tivoli på Yran.


Alfred fikar på Stocke Titt.




Lilla Alfred går i stora skogen.


Titta där..
Jag är dålig att uppdatera, jag vet. Men nu gör jag ett försök iallafall.
Under Ronnys första semestervecka så har vi hunnit med en massa roliga saker. Alfred tycker verkligen om att
åka omkring på en massa utflykter. Han har mycket att titta på.
Bilderna får berätta om vad vi gjort.
Nu får vi se vad vi hittar på i veckan. Vi är ju bjudna till Stubergs stuga, vi får se hur vädret blir.
Kanske åker vi dit.
Förresten. Jag har blivit av med min mobil. Så dem så vill nå mig får ringa hem.
Ska fixa en ny under veckan. Jag återkommer när.
Alfred har nu snart 16 tänder. Hela munnen full ser det ut som.










Inga kommentarer: