onsdag 12 augusti 2009

Nu är det dags..

..att göra fotoboken nr 2 i denna familj. Jag gjorde en förra sommaren som innehöll Alfreds första tid i livet och första sommaren. Eftersom att jag tycker att det är superroligt att fixa med kort (när jag nu får tid för det) så är detta en toppegrej att syssla med.
Man fixar, trixar och skriver text till varje kort. Att det sen blir en bok som man alltid kommer att ha kvar är ju ännu bättre. Jag ska sätta mig och gå igenom detta år, eller jag från hösten fram tills nu. Ska bli superroligt. Och sen att man kan göra lite då och då gör det ju ännu bättre. Att man sen får den levererad och klar på posten gör ju det enkelt. Det är även en superbra present att ge bort, man kan göra den hur stor man vill och hur liten man vill nästan. Jag har ett projekt kvar efter jag gjort Alfreds fotobok. Det kommer blir roligt. Och spännande. De som får den boken kommer bli jätteglada och minnas allt. För alltid.
Pröva du också!

Inga kommentarer: