onsdag 3 juni 2009

Vart är värmen?

Men, den kom och den försvann. Värmen. Kom tillbaka.
Det blåser sjukt ute, det regnar till och från och sen har det haglat. Men va?
På lördag blir det tjejfest och sen Kvarna, i Hackås. Ska bli grymt roligt.
Alfred ska sova hos sin mormor och Gunnar, för första gången.
Det lär ju gå superduper. Pappan Ronny ska nog också göra nå skoj på lördag. Men vad vet han nog inte.
Alfred sover numer hela nätterna, kan ibland äta runt 3. Men sover oftast till 7.30 - 8. Underbart. Vissa mornar har jag klivit upp innan han, hunnit duscha, fixa iordning mig, bädda och sen bara väntat på att han ska vakna. Det är lyx det.
Ikväll blir det bodypump. Fan, har ju lyckats gått upp 1,5 kilo. Så nu är summan typ 5. Jaja. Jag kommer igen. Måste få ha svackor.
Måste ju få igång kroppen nu. Ska ju förresten till Turkiet i septmber med mamma, Gunnar och kanske Camilla. Mamma bjuppar. Ronny och Alfred var ej så inne på att hänga på.
Så de får stanna hemma med dagis och jobb. Men det går ju galant.
Ronny är Alfreds bästa pappa!

1 kommentar:

Mamma till Melvin & Madicken sa...

hallå där. ja men vad kul =) Ja man behöver ju lite kläder när dom börjar på dagis. Såg att de inte fanns så jätte mycket i 86 nu i den här påsen jag hade uppe. Och Daniel har plockat undan den andra men vet inte vart. Du kanske kan komma någon annan dag och så kan jag lägga in en bild på kläderna så du får se innan om de är något! Hoppas de är ok!? Kram